Cennik
Poniższy cennik zawiera ceny brutto.
KOSZTY UDZIAŁU W KONFERENCJI:
Udział w konferencji - 450 zł
Cena zawiera materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach i warsztatach, przerwy kawowe i obiady we wszystkich dniach konferencji.
Cena zawiera materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach i warsztatach, przerwy kawowe i obiady we wszystkich dniach konferencji.
Udział w konferencji dla członków PSNiT - 350 zł
Cena zawiera materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach i warsztatach, przerwy kawowe i obiady.
Cena zawiera materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach i warsztatach, przerwy kawowe i obiady.
CENNIK KOLACJI - 245 zł
DATA RODZAJ POSIŁKU
29.05.2017 kolacja biesiadna - 95 zł (będzie uwzględniona na fakturze za udział w konferencji otrzymanej od PSNiT)
30.05.2017 kolacja bankietowa - 150 zł (będzie uwzględniona na fakturze za udział w konferencji otrzymanej od PSNiT)
Koszty kolacji nie są wliczone w cenę konferencji, są opcjami dodatkowymi. Po ich wyborze będą doliczone do faktury.
Nie dotyczy Gości VIP.
NOCLEGI:
Koszty noclegów:
Uczestnicy konferencji mają do wyboru noclegi w pokojach w hotelu APARTHOTEL CZARNA GÓRA.
W cenę noclegu wliczone jest śniadanie jak również monitorowany parking, internet.
Cena pokoju 1-osobowego hotel - 185 zł / od osoby / za dobę
Cena pokoju 2-osobowego hotel - 122,50 zł / od osoby / za dobę
INFORMACJA! Każdy z uczestników konferencji może dodatkowo wybrać opcję noclegu/wyżywienia (kolacje) podczas konferencji, które opłaca się bezpośrednio w recepcji hotelu/konferencji, po przyjeździe na konferencję. Wybierając opcje noclegu czy wyżywienia w formularzu rejestracyjnym macie Państwo zagwarantowane miejsce i nie musicie ich ponownie potwierdzać w hotelu. Natomiast wybranie opcji kolacji w pierwszym dniu bądź kolacji bankietowej będą uwzględnione na fakturze od PSNiT. Cennik opcji dodatkowych umieszczony jest w zakładce INFORMACJE DODATKOWE. Wybierając opcje noclegu czy wyżywienia w formularzu rejestracyjnym macie Państwo zagwarantowane miejsce i nie musicie ich ponownie potwierdzać w hotelu.
Opłaty za opcje dodatkowe nie dotyczą Gości Specjalnych zaproszonych przez PSNiT.
KOSZTY STOISKA PROMOCYJNEGO:
Stoisko do 1 m2(stolik w sali konferencyjnej + 4 krzesła, rollup) 984 zł
Stoisko do 2 m2(stolik w holu + 4 krzesła, ścianka reklamowa) 984 zł
KOSZTY REKLAMY NA MATERIAŁACH KONFERENCYJNYCH:
Reklama A5 na tylnej okładce zaproszenia – 3690 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 8 maja 2017
Reklama na tylnej stronie identyfikatorów konferencyjnych – 2460 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 20 maja 2017)
Smycz do identyfikatora konferencyjnego – 1230 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 15 maja 2017)
Logotyp w środku zaproszenia – 369zł
(UWAGA - zgłoszenie do 8 maja 2017)
Foldery/broszury, gadżety reklamowe itp. - dystrybucja wraz z materiałami konferencyjnymi dla uczestników - 369 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 25 maja 2017)(UWAGA - zgłoszenie do 8 maja 2017
Reklama na tylnej stronie identyfikatorów konferencyjnych – 2460 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 20 maja 2017)
Smycz do identyfikatora konferencyjnego – 1230 zł
(UWAGA - zgłoszenie do 15 maja 2017)
Logotyp w środku zaproszenia – 369zł
(UWAGA - zgłoszenie do 8 maja 2017)
Foldery/broszury, gadżety reklamowe itp. - dystrybucja wraz z materiałami konferencyjnymi dla uczestników - 369 zł
UWAGA! Dla członków PSNiT przewidziany jest 50% rabat od wszystkich cen dotyczących opcji stoiska / reklamy.
Identyfikatory i materiały konferencyjne są wydawane po potwierdzeniu opłaty za uczestnictwo w konferencji i wybranych opcjach dotyczących wyżywienia czy noclegów.